Näin Sanoma teki sen poikkeusaikana
Sanoman B2B-markkinointi muutettiin lennossa koronan iskettyä: kaikki suunnitelmat menivät uusiksi ja tiimi siirtyi suunnitelmallisuudesta reagointiin yhdessä yössä.
Tässä webinaarissa kuulet, kun Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia vetävä Elina Bono kertoo konkreettisia esimerkkejä kampanjoista ja tuloksista. Saat samalla avaimet onnistuneeseen markkinointiin poikkeusaikana!
Asiantuntija
Elina Bono, Head of Marketing / B2B, Sanoma Media Finland
Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, mediasta, myynnistä ja viestinnästä. Parhaiten hänet tunnetaan Oikotien ”Kun aika on” ja Sanoman ”Aina tulee sanomista” -konseptien äitinä, mutta eniten hän syttyy myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä.
Kesto
1:04:10
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.