Kaikkea voi mitata. Mutta millaisella mittaamisella on lopulta merkitystä?

Webinaarissa kuulet ajatuksia markkinoinnin ja viestinnän mittaamisesta. Oikeiden vastausten sijaan näkemyksiä, miten monialaisessa palveluyhtiössä, Baronalla, marcom-toiminnetta mitataan ja miksi. Pysähdymme suurten asioiden ja pienten esimerkkien äärelle miksi-miten-mitä -strategiakehyksessä.

Palaute webinaarista
”Selkeä sisältö ja selkeä esitys. Huomasi että Aarne on näitä ihan käytännössäkin tehnyt ja ajatellut.”

”Erittäin osaava ja miellyttävä esiintyjä.”

Asiantuntija
Aarne Töllinen, CMO, Barona

Kyselyikään jämähtänyt Aarne johtaa monialaisen palveluyhtiön, Baronan, markkinointia ja viestintää. Hän rakastaa dataa ja intoilee teknologioista, mutta samalla haikailee olanyliheitinten ja käännösiskelmien kulta-ajalle. Ennen Baronaa Aarne työskenteli mediatoimisto ToinenPHD:lla sekä useammalla eri toimialalla markkinoinnin, myynnin ja viestinnän johtotehtävissä. Baronalla työpäivät täyttyvät pienistä helpoista ja suurista haastavista asioista markkinoinnin, viestinnän ja liiketoiminnan kehittämisen ympärillä. Aarnen työfilosofia onkin ”katse horisontissa ja kädet sopivasti savessa”.

Kesto
1:09:41

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa