Voisiko suomalainen markkinointi olla vientituote?
Vuoden 2022 markkinoinnin megatrendeiksi on lukuisissa julkaisuissa ennustettu:
- vastuullisuus
- läpinäkyvyys
- inklusiivinen luovuus ja innovaatiot
- uudet teknologiat
Webinaarissa avataan markkinoinnin megatrendejä ja kerrotaan onnistumisten kautta, miksi insinöörikansamme arvoilla ja asenteilla ladatun markkinoinnin hetki on juuri nyt.
Palaute webinaarista
”Haastavan laaja aihe, mutta tuli uskottavia havaintoja ja kivasti konkretiaakin.”
”Erinomainen kokonaisuus, kiitos!”
Asiantuntija
Jyrki Poutanen, Chief Creative Officer \ Partner at TBWA\Helsinki
Adweek on listannut Jyrkin ensimmäisenä suomalaisena maailman 100 luovimman henkilön joukkoon.
Kesto
1:12:31
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.