Case LEGO® Serious Play® – Opi leikistä, luovuudesta ja asiakkuuskokemuksesta
Webinaarissa esitellään LEGO® Serious Play® -menetelmä sekä siihen pohjautuva Shirute CX Play, joka mahdollistaa paremman bisneksen kehittämisen uudella ajattelutavalla. Opit leikistä, luovuudesta ja asiakkuuskokemuksesta sekä tutustut luoviin menetelmiin asiakas- ja työntekijäkokemusten kehittämisessä.
Asiantuntija
Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, asiakkuuskokemusten suunnittelutoimisto Shirute
Sirte auttaa yritysten johtoa ja päättäjiä parantamaan tuottoja aitoon asiakasymmärrykseen perustuen yli 25 vuoden kokemuksellaan. Hän haluaa tuoda asiakasajattelun osaksi jokaisen organisaation kulttuuria, jotta se ei jäisi vain sanahelinäksi. Maailmanlaajuisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija on palkittu kansainvälisesti elämäntyöstään asiakkuuskokemusosaamisen edistämiseksi.
Kesto
1:20:35
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.