Uusasiakashankinnan tarve ei ole kadonnut
Luottamus, läpinäkyvyys, tehokkuus ja laatu korostuvat kuluttajaliidien hankinnassa ja hyödyntämisessä. Tässä webinaarissa käymme napakasti läpi liidinhankinnan kehystä, konsepteja, pelisääntömaisemaa ja case-esimerkkejä lähinnä b-2-c:n puolella.
Asiantuntijat
Jari Perko, toimitusjohtaja, ASML
Sami Lahtinen, toimitusjohtaja, LeadSpark
Kesto
58:03
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.