Miten ylität jatkuvasti korkeammalle nousevan median juttukynnyksen muuttuvassa mediaympäristössä?
Median “sisäänpääsykynnyksen” ylittäminen on vuosi vuodelta vaikeampaa. Vaikka perinteisen median ohittaminen on sosiaalisen median aikakaudella aiempaa helpompaa, monissa kohderyhmissä ansaittu tila perinteisessä mediassa luo yhtiölle ja brändille uskottavuutta.
Mutta kuinka ylittää tai kiertää median asettama kynnys tavalla, joka herättää ja kiinnostaa? Tässä webinaarissa kuulet ajatuksia ja kokemuksia uuden aikakauden mediakynnyksen ylitystavoista.
Palaute webinaarista
”Huippukiinnostava ja myös hyödyllinen. Hienoa puhetta mm. maailmankatsomuksen muodostumisesta ja valmiiksi pureskelluista narratiiveista. Ei kiitos niille. Hyödyllistä tietoa mediayhteistyöstä. Suurkiitokset tästäkin webinaarista!”
Asiantuntija
Lauri Peltola, toimitusjohtaja & osakas, King Street PR, Rud Pedersen Group
Lauri on yksi Suomen kokeneimmista viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisista. Erityisen kokenut hän on brändien kehittäjänä, vastuullisuuden ja liiketoiminnan integroijana sekä kriisiviestinnän ja maineenhallinnan asiantuntijana. Hänet on valittu 10 kertaa 2000-luvulla Suomen parhaaksi viestinnän ammattilaiseksi.
Kesto
1:15:23
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.