Miksi bränditarina on niin tärkeä?

Hyvällä konseptilla luodaan erottautumis- ja kilpailutekijöitä, rakennetaan persoonallisia brändejä ja ohjataan markkinoinnin suunnittelua fragmentoituneessa mediakentässä.

Webinaari saa sinut pohtimaan:

  • Mitä konseptointi tarkoittaa ja mistä syntyy sen kyky tuottaa lisäarvoa?
  • Voisinko hyödyntää heikkouksiani ja luoda niitä hyödyntäen kilpailuetua tuottavan konseptin?
  • Voisinko tehostaa toimintaa hyvällä brändikonseptilla?
  • Voisinko yhtenäistää markkinointia ytimekkäällä viestinnän konseptilla?

Palaute webinaarista
”Iinan oli hauska ja persoonallinen sekä selvästi taitava ajattelija. Tykkäsin kovasti ja koin myös inspiraatiota ajatella toisin.”

”Iina oli virkistävä tuulahdus esiintyjänä, persoonana ja asiantuntijana. Hänestä jäi hyvä fiilis! Kiitos. Tiedän keneen otan yhteyttä, kun tarvitsen jotain rohkeaa, aitoa ja kiinnostavaa brändikonseptia.”

Asiantuntija
Iina Merikallio, konseptisuunnittelija, sosiaalipsykologi, Merikallio&Son

Over fifteen years in advertising, both working for big players and running her own boutique agency, Iina is still curious about finding that new idea or insight that helps creating a bullet proof concept. An idea so strong that all communication can be derived from it – a must in the fragmented media of today.

Kesto
1:17:54

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa