How B2B companies with long sales cycles turn their marketing into a revenue driver?
David Blinov has seen it all, and knows the pains that marketers face. From proving marketing’s impact on revenue to building a systematic content machine, these pains are familiar to many of you. And it’s time to finally fix them.
Feedback from the webinar
”I wish that I could give 10+ for David. This was very level-headed presentation!”
”Aivan loistava webinaari! Ehdottomasti parhaimpia mitä teillä on ollut! Kovaa asiaa, hyvin esitetty, loistavat slaidit! Tällaisia lisää!”
Presenter
David Blinov, Managing Partner, The F Company
David has helped Nordic B2B companies generate millions of euros in revenue using modern marketing methods. The F Company focuses on helping B2B companies with long sales cycles turn marketing into a revenue driver.
Time
1:20:24
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.