Onko organisaatiosi valmis palvelemaan tekoälykkäitä koneasiakkaita?
Tämän päivän kilpailluilla markkinoilla unohtumattomat asiakaskokemukset eivät ole enää luksusta vaan välttämättömyys. Brändit, jotka eivät priorisoi panostuksiaan asiakaskokemuksiin, menettävät arvokkaita asiakkaita ja jäävät jälkeen kilpakumppaneistaan.
Tekoälystä on tullut muutosvoima, joka mullistaa yritysten vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa ja tarjoaa ennennäkemättömät mahdollisuudet personointiin, palvelujen tehostamiseen ja asiakasuskollisuuden kasvattamiseen.
Palaute webinaarista
”Paljon uusia ajatuksia ja halu tutustua aiheeseen enemmän heräsi. Kiitos!”
”Hyvä sekä selkeä esitys. Erittäin ajankohtainen webinaarin aihe. Selkeytti paljon mikä oikeastaan on tekoäly ja mitä pitää huomioida markkinoinnissa .”
Asiantuntija
Sirte Pihlaja, toimitusjohtaja, Shirute & toiminnanjohtaja, CXPA Finland (Customer Experience Professionals Association)
Sirte Pihlaja (CCXP, Trained LEGO® Serious Play® Facilitator) on Euroopan ensimmäisiä CCXP-sertifioituja CX-ammattilaisia. Hänet on valittu TOP33 Inspiring Women in CX to Follow -listalle, TOP150 Global Customer Experience Thought Leaderiksi ja CX Hall of Fameen.
Sirtellä on yli 25 vuoden kansainvälinen kokemus asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisestä sekä palvelumuotoilusta, tuottaen luovia ratkaisuja asiakaskokemusten johtamiseen, tutkimiseen ja asiakastiedon hyödyntämiseen. Hän on myös kirjoittanut kaksi globaalia best-selleriä asiakaskokemuksesta ja valmistelee parhaillaan teosta tekoälyn vaikutuksista yritysten CX-osaamistarpeisiin.
Kesto
1:16:49
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.