Mitä jokaisen tulisi tietää asiakaskokemuksesta juuri nyt?
Asiakaskokemus on yhä useamman yrityksen ja yhteisön visiossa ja strategisena tavoitteena. Takana ovat ne vuodet, jolloin ihmeteltiin, mitä asiakaskokemus yleisesti tarkoittaa ja mitä se tarkoittaa juuri meidän kannalta.
Saman havainnon ovat tehneet myös kilpailijat ja asiakkaiden odotukset ovat yhä kovempia. Viimeisten vuosien aikana asiakkaiden odotusten muutos on ylittänyt yritysten muutoskyvyn, joka on johtanut globaalisti NPS-tulosten laskuun.
Olemme siirtyneet vaiheeseen, jossa yritysten ja yhteisöjen on oikeasti löydettävä oma ainutlaatuinen tie erottuvan asiakaskokemuksen rakentamiseksi. Enää ei riitä yleiset toteamukset ”kuinka tärkeää asiakaskokemus meille on”, vaan nyt on aika muuttaa tahtotila erilaistavaksi asiakaskokemukseksi.
Webinaarissa käydään läpi asiakaskokemuksen 10 kuuminta trendiä vuodelle 2024.
Palaute webinaarista
”Kiitos Karille asiakaskokemuksen trendikatsauksesta ja Markille järjestelyistä!”
”Ajatuksia herättävä. Joo, tuli kertausta, mutta varsinkin tuli paljon uusia teemoja”
Asiantuntija
Kari Korkiakoski, perustaja & toimitusjohtaja, Futurelab Experience Oy
Kari on tehnyt työtä asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen parissa vuodesta 2010. Aihe on noussut näiden vuosien aikana marginaalista kulmahuoneisiin. Karin kirjoja on luettu B2B- ja B2C-yrityksissä sekä myös julkisyhteisöissä. Kirjojen ohella Kari on pitänyt blogia vuodesta 2009 ja kirjoittanut jo 250 artikkelia. Työssään hän on nähnyt asiakaskokemuksen kehittämisen todellisen tilan ja haasteet.
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Kesto
1:17:57
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.