Pakosta potentiaali – ota haltuun tuloksellinen vastuullisuusmarkkinointi

Kestävyysraportointi, ESG, CRSD, ESRS… Liiketoiminta on muutenkin haasteellista, miksi tämä vastuullisuusasia nyt piti tähän vielä lykätä? Ja mehän ollaan niin pieni yritys, että eihän tämä meitä koske. Vai koskeeko sittenkin?

Vaikka muuttuva regulaatio ja EU-direktiivit eivät koskekaan vielä pk-yrityksiä suoraan, lähes jokainen yritys on jonkin isomman yrityksen hankintaketjun osa – ja tätä kautta riippuvainen edelleen myös ketjun kautta tulevista tilauksista. Ja koska 81% kuluttajista pitää vaikeana tunnistaa sitä, mikä tuote on aidosti vastuullinen, on meillä markkinoijilla vielä matkaa maaliin.

Tämä webinaari kannattaa kuunnella, jos vastuullisuuteen liittyvä jargon kyllästyttää ja toisaalta on vielä epäselvää, miten vastuullisuus liittyy tulokselliseen liiketoimintaan sekä yrityksen kilpailukyvyn varmistamiseen. Lupaamme olla selkokielisiä, konkreettisia sekä antaa käytännössä hyödynnettävää tietoa. Luvassa aitoja caseja!

Palaute webinaarista
”Todella harvoin annan näin hyvää palautetta 🙂 resonoi hyvin omiin ajatuksiin, varsinkin tuo oleellisuusasia.”

Asiantuntija
Marika Siniaalto, perustajaosakas, Susta Partners

Marikalla on vankka yrittäjyyden, liiketoiminnan kehittämisen ja markkinointiviestinnän tausta. Hän auttaa asiakkaitaan löytämään ne olennaiset asiat, joista on aidosti käytännön hyötyä sekä viestimään niistä kiinnostavalla tavalla. Marika toimii myös MARKin hallituksen puheenjohtajana.

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

Kesto
1:16:50

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa