Paneelimuotoisessa keskustelussa avataan erilaisia reittejä mainonnan erinomaisuuteen

Mainonta on alennustilassa aivan kuten bränditkin. Taktistunut, performanssiperusteinen höttö on korvannut ideat, tarinat ja puheenaiheet. Vika on markkinoijien korvien välissä, ei markkinassa.

Webinaarissa palkitut markkinointiammattilaiset esittelevät tuoreita kotimaisia ja kansainvälisiä caseja, jotka inspiroivat nostamaan rimaa.

Asiantuntijat
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen. 

Juuso Kalliala, Creative Lead, S-ryhmä
Juuso on toiminut parisenkymmentä vuotta eri mainostoimistoissa suunnittelijana ja viimeiset neljä vuotta S-ryhmässä Creative Leadina. Hänen työnään on auttaa niin luovia kumppaneita kuin omaa tiimiäänkin löytämään kutkuttavia, riemastuttavia, pöyristyttäviä tai järisyttäviä tarinoita, jotka auttavat brändejä menestymään.

Erno Reinikainen, Co-Founder & Creative, Erma&Reinikainen
Erno on yksi Suomen palkituimmista luovista suunnittelijoista 20 vuoden kokemuksella mainos- ja designtoimistoista. Kaksi vuotta sitten hän perusti Erma&Reinikaisen yhdessä suunnittelija Aleksi Erman kanssa. Kahden hengen toimisto on voittanut Cannesin leijonan molempina toimintavuosinaan. Uransa aikana Erno on työskennellyt menestyksekkäästi lukuisten kotimaisten ja ulkomaisten brändien kanssa. Ennen Erma&Reinikaista hän työskenteli mm. TBWA\Helsingissä vastaavana luovana johtajana.

Ayan Aden, Creative, hasan & partners
Ayan Aden on nouseva luova suunnittelija, joka työskentelee hasan & partnersilla. Ensimmäisen työvuotensa aikana Grafia palkitsi hänet yhtenä Nousevista Huipuista. Paikallisten kilpailujen lisäksi Ayan on saanut tunnustusta myös kansainvälisesti, muun muassa The One Club for Creativityltä. Ad Age listasikin Ayanin yhdeksi vuoden lupaavimmista suunnittelijoista ja kuvasi häntä yhdeksi alan ennakkoluulottomimmista ja omalaatuisimmista nuorista kyvyistä. Ayanin intohimona ovat hyvät ideat ja niiden muuntaminen selkeiksi ja houkutteleviksi luoviksi konsepteiksi.

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

Kesto
1:27:51

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa