Tässä webinaarissa paneudumme vahvasti ns. ”call to action emotions” -ajatukseen, jossa jokaisella yrityksen tai brändin teolla pitäisi olla jokin tavoitetunne, joka saa vastaanottajassa aikaan tarpeen tehdä jotain – mielellään tietenkin markkinoijan määrittelemiä asioita.
Asiantuntija
Petri Matero, kaupallinen johtaja, Family in Music
Petri on kokenut markkinoinnin, mainonnan ja myynnin ammattilainen, sarjayrittäjä, manageri, tietokirjailija sekä rockmuusikko ja laulaja-lauluntekijä. Hänen teeseihinsä lukeutuvat persoonallisuus, tiukka asiantuntijuus sekä kuuntelemisen taito.
Kesto
1:08:01
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.