TikTok mahdollistaa brändin kasvun kustannustehokkaasti

Markkinointi on muuttunut 2025 – mitä sinun tulee tietää TikTokista tällä hetkellä sekä B2C- että B2B-puolella?

Tule mukaan webinaariin, jossa esitellään, kuinka brändit voivat rakentaa vaikuttavia ja tuloksellisia strategioita TikTokin avulla. Kuulet kokemuksia eri toimialoilta ja saat konkreettisia vinkkejä siihen, miten yrityksesi voi kasvaa ja sitouttaa yleisöään.

Asiantuntijat
Emma Sillman, Account Manager & Eveliina Bam, Nordic Accounts & Agency, TikTok

Emma toimii asiantuntijana TikTokilla, jossa hän on työskennellyt pitkään erilaisten yritysten ja toimialojen parissa. Hänellä on vahva teknologia-alan kokemus sekä psykologian kandidaatin tutkinto, mikä antaa hänelle ainutlaatuisen näkökulman yleisöjen käyttäytymiseen ja sisällön vaikuttavuuteen. Emma keskittyy erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten sekä alustalla aloittelevien suurbrändien menestykseen.

Eveliina on kokenut asiantuntija markkinoinnin strategisessa suunnittelussa, erityisesti sosiaalisen median saralla. Hänen toimistotaustansa sekä nykyinen roolinsa TikTokilla alustalla aloittavien yritysten parissa ovat antaneet hänelle laajan ymmärryksen siitä, miten brändit voivat rakentaa vaikuttavia ja tuloksellisia strategioita. Eveliinalla on vahva kaupallinen osaaminen, joka auttaa yrityksiä hyödyntämään TikTokia liiketoiminnassaan tehokkaasti.

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

Kesto
1:20:29

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa