Suomalaiset brändit ovat jääneet jälkeen asiakasymmärryksessä ja brändin rakentamisessa – miten voimme korjata tilanteen ja palauttaa asiakaslähtöisen kilpailukyvyn tiedolla johtamisella?

Asiakasymmärrys luo pohjan pitkäjänteiselle tuloksellisuudelle. Suomessa on historiallisesti keskitytty insinöörimäisesti tuotteeseen, mutta nykypäivän globaalissa kilpailuympäristössä asiakasymmärrykseen pohjautuva brändi toimii kilpailuetuna ja kasvattaa tutkitusti liiketoimintaa. Brändiä pitää kuitenkin osata johtaa ja mitata, jotta linkki liiketoimintaan pysyy tiiviinä.

Webinaarista hyötyvät erityisesti markkinointipäättäjät, yritysjohto sekä asiakkuustiimit toimistoissa. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää aihetta paremmin.

Palaute webinaarista
”Todella paljon asiaa ja asiantuntemusta ja luennoitsijoilla aito kyky ja halu jakaa osaamistaan.”

Asiantuntijat
Jukka Ihalainen, strategiajohtaja & Laura Siltanen, asiakkuusjohtaja
Dagmar

Jukalla on pitkä kokemus brändi- ja markkinointistrategioiden rakentamisesta sekä Suomessa että kansainvälisesti. Ennen kotiutumista Dagmariin, hän työskenteli McCann Worldgroupissa Pohjoismaiden yksikössä tutkimus- ja strategiajohtajana sekä vastasi markkinoinnin tehokkuudesta Pohjoismaissa. Jukka on konsultoinut fortune 500 -yhtiötä, pörssiyhtiöitä sekä lokaaleja pienempiä asiakkaita eri toimialoilta.

Lauralla on yli 20 vuoden kokemus strategisesta markkinoinnista ja brändijohtamisesta niin asiakkaan kuin toimistonkin puolella. Laura kokee missiokseen suomalaisen markkinointiosaamisen kasvattamisen ja suhtautuu intohimoisesti koko markkinoinnin keinovalikkoa hyödyntävään, asiakaslähtöiseen markkinointiin.

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:18:17

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa