Tehokatsaus somemarkkinointiin datan, trendien ja toimivien tulokulmien valossa
Jälleen uusia kanavia? Algoritmit muuttuvat taas! Miten ihmeessä kukaan voi hallita kaikkea tätä? Kaikkea ei tarvitse hallita eikä ainakaan osata, mutta jotta osaa tehdä valintoja, on hyvä tietää, mihin kannattaa panostaa ja minkä voi jättää myöhemmälle.
Webinaarissa:
- käymme läpi tämän hetken sometunnuslukuja
- hahmotamme somestrategian kulmakivet
- pohdimme sisällöllisiä vaatimuksia ja kanavakohtaisia eroja
- pysähdymme muutaman käytännön esimerkin äärelle
Palaute webinaarista
”Ihan loistavaa settiä juuri aiheen mukaisesti! Minäkin ilahduin vahvasta strategialähtöisyydestä esityksessä. Lisäksi konkreettisia vinkkejä asioiden jatkotyöstöön!”
”Esityksen sisältö oli ajankohtainen, konkreettinen ja hyvin informatiivinen. Käytännön tasolla hyödyllinen oman työn kannalta – auttoi jäsentämään sisältömarkkinoinnin toteuttamista mukavasti. Kiitos!”
Asiantuntija
Marika Siniaalto, asiakokemusjohtaja & perustaja, Grapevine
Marika on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus digimarkkinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkoliiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Marika on toiminut aiemmin mm. verkkoliiketoiminnan kehittäjänä matkailualalla, verkkoviestinnän suunnittelijana julkisella sektorilla sekä IT-kouluttajana. Hän on myös ”Sosiaalisen median menestysreseptit” -kirjan kirjoittaja.
Kesto
1:16:53
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.