Näin vastaat muuttuneeseen B2B-ostokäyttäytymiseen

Webinaarissa kuulet uusimmat muutossignaalit ostokäyttäytymisen muutoksesta. Kun asiakas ei tee ostopäätöstä enää samalla tavalla kuin aikaisemmin, se haastaa markkinointia ja myyntiä selvittämään paremmin asiakkaan ostopolkua.

Käsittelemme mm. seuraavia teemoja:
– Miksi ostaja lähes aina katoaa innostuksen jälkeen?
– Pistemäinen sisältömarkkinointi ei tuota enää tulosta. Sitkeys ja loogisuus ovat valtteja!
– Älä tee sisältöjä sisältöjen vuoksi, vaan rakenna tehokkaita ostopolkuja
– Markkinointi + myynti = asiakkaanne ostopolku

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Onnistunut sisältöstrategia

Palaute webinaarista
”Olen erittäin positiivisesti yllättynyt, yleensä lyhyet ilmaiswebinaarit ovat melko pintapuolisia ja asiaa jo jonkin verran tuntevalle melko hyödyttömiä, mutta tässä oli paljon hyvää asiaa, mikä pisti ajattelemaan. B2B-ostamisen uusi aika menee ehdottomasti lukulistalle.”

”Erinomainen webinaari, josta jokainen slaidi oli mielenkiintoinen ja josta sai ”jotain uutta”.Uusi faktatieto on juuri sitä, mitä näistä haluaakin saada irti. Hienoa Katri!”

”Hei! Ihan parasta minulle – vasta-alkajalle. Vahvisti omia käsityksiä ja todella paljon uutta hyödyllistä tietoa siitä, missä mennään ja miltä tuleva näyttää. Kiitos! Katri Tanni erittäin selkeä esiintyjä ilman ylimääräisiä kiekuroita ja vieraita sanoja.”

Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo

Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti. 

Kesto
1:15:49

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (94%)
  • Hyvä (6%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa