Kuinka osallistat kuluttajia ja luot brändillesi merkitystä siellä, missä tuotteesi kohdataan?
Pakkaus on suuressa roolissa ostopäätöstä tehtäessä. Voit parantaa brändin mielikuvaa, lisätä asiakkaiden sitoutumista ja edistää myyntiä, kun pakkauksesi houkuttelee kuluttajia luomaan sisältöä ja jakamaan sitä eteenpäin.
Tässä webinaarissa kuullaan tosielämän caset, miten pakkauksesta saa irti sen koko potentiaalin kohtaamisissa, joissa kuluttajat itse ovat osallisina.
Asiantuntija
Mauri Reinilä, Director of PackageMedia Business Operations, Pyroll Pakkaukset
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Kesto
1:08:29
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.