Tämän webinaarin jälkeen tiedät TikTokista sen, mitä jokaisen markkinoinnin parissa työskentelevän olisi hyödyllistä tietää juuri nyt. Saamasi tiedon valossa osaat päättää, onko ”TikTok Game” sinun yritystäsi varten ja tiedät, mikä olisi brändillesi sopivin TikTok-strategia.
Webinaarin sisältö
- Mikä on TikTok ja ketkä sitä käyttävät?
- TikTokin suosion salaisuus ja kuinka se eroaa muista somekanavista
- Käyttöliittymä pähkinänkuoressa
- Viisi strategiaa ja benchmarkit, kuinka yritykset voivat hyödyntää TikTokia
Asiantuntija
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri
Bängeri auttaa yrityksiä tekemään Z-sukupolvea puhuttelevaa markkinointia. Ennen Bängeriä Eijan on työskennellyt mm. SuperParkilla vastaten brändin kotimaan markkinoinnista pääkohderyhmänään nuoret.
Kesto
1:08:05
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.