Mitä markkinoijan tulee huomioida evästeiden poistuessa? Miten dataa kerätään jatkossa vastuullisesti ja suostumukset huomioiden?

Tässä webinaarissa käsitellään markkinoinnin digitaalisen maiseman muuttuvaa todellisuutta eli evästeiden asteittaista poistumista, taustoja sekä tulevaisuutta.

Palaute webinaarista
”Hyvin jäsennelty sisältö vaikeasta aiheesta. Pisteet molemmille puhujille, hyvä!”

”Erittäin selkeä esitys hankalasta aiheesta.

Asiantuntijat 
Miikka Rahikainen, Head of MarTech, Dagmar
Petteri Kalaoja, MarTech Strategist, Dagmar

Kesto 
1:18:40

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa