Miksi brändit uskaltavat vedota tunteisiin vain jouluna?
Joulu on mainonnallisen tarinankerronnan kulta-aikaa – miksemme kertoisi tarinoita ympäri vuoden?
Käymme läpi:
- Tarinankerronnan aakkoset
- Miten joulukäsikirjoitukset esimerkiksi Lidllle ovat syntyneet?
- Miten työtä on tehty asiakkaan kanssa?
- Esimerkkejä parhaista joulumainoksista
Webinaari sopii erityisesti brändinrakentajille, markkinointiosaajille ja suunnittelijoille.
Palaute webinaarista
”Vaikuttavaa aina, kun asia on puhujalle niin selkeää, että ihan kuin omasta lapsesta kertoisi. Vaikuttavuutta lisää oivallukset, niin hänen oivallukset uran varrelta kuin omat webinaarin aikana.”
Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on ollut mukana luomassa tarinoita brändeistä 25 vuotta. Lisäksi on kirjoittanut yli 500 markkinointiaiheista kolumnia sekä julkaissut palkitun rikoskirjan Uhanalaiset.
Kesto
1:04:12
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.