Timanttinen brändityö on lukuisten asioiden summa
Käymme läpi kunnianhimoisen brändityön elementit, jotta osaat toteuttaa tai ostaa vaikuttavaa brändityötä entistä paremmin.
Webinaarin jälkeen tiedät, miten luovuus pääsee valloilleen ja kanavoituu oikein – oikeiden ihmisten työstämänä. Lopputuloksena syntyy onnistunut bränditarina kaiken muun markkinoinnin ja viestinnän, koko asiakaskokemuksen, kasvualustaksi.
Palaute webinaarista
”Erittäin mielenkiintoinen ja selkeä esitys. Oli todella mukava seurata presistä, kun esityksessä oli hienoja, erityyppisiä ja mielenkiintoisia esimerkkejä, jotka avasivat hyvin tarinaa. Kiitos vielä Markolle !”
”Markoa oli todella miellyttävä kuunnella. Hänellä oli miellyttävä tapa puhua ja osasia asiansa erinomaisesti. Minulle jäi monta juttua mieleen, mutta ehkä se tärkein tällä kertaa oli se, että brändityö vie AIKAA. Eli pitää ottaa aikaa brändityölle, pitää ymmärtää ja hyväksyä että se vie aikaa. Näihin aiheisiin ei voi palata liian usein. Aioin katso vielä tallenteen tästä.”
Asiantuntija
Marko Vuorensola, luova johtaja & perustaja, we are open ltd.
Marko on työskennellyt lukuisissa kärkitoimistoissa, viimeksi Folkilla luovana johtajana. Nyt hän vaikuttaa uudessa we are open -yrityksessä ja auttaa yrityksiä Suomessa ja maailmalla kirkastamaan brändien ja yleisön yhteisiä syviä merkityksiä ja synnyttää niistä brändejä, jotka ovat yleisölleen merkityksellisiä. Marko on toiminut tuomarina alan kilpailuissa niin Suomessa kuin maailmallakin ja hänen töitään on julkaistu oppikirjoissa kaikilla mantereilla ja palkittu alan kilpailujen lisäksi Euroopan Parlamentissa ja YK:ssa.
Kesto
1:08:41
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.