Mistä tunnistat idean, joka saa aikaan elämyksen ja polttomerkitsee brändin?

Parhaat mainosideat koskettavat, kouraisevat, nostavat suupielet hymyyn, saavat raottamaan lompakkoa. Parhaat ideat syntyvät totuudellisuudesta, tunnevaltaisuudesta, hienovaraisuudesta ja merkitsevyydestä.

Webinaarin aikana tutustut ideoihin, jotka ovat polttomerkinneet brändin mieleen ja sydämeen, ja ymmärrät, miksi ne ovat siihen kyenneet.

Näet, miten looginen voikaan olla liukuma liiketoimintaideasta brändi-ideaan, kommunikaatioideaan ja unohtumattomiin mainosideoihin.

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Miten ikimuistoiset ideat syntyvät?

Palaute webinaarista
”Yksi inspiroivimmista webinaareista, jossa olen koskaan ollut! Markku oli ihan mahtava esiintyjä, ja hänen ajatuksistaan sai paljon irti omaan ideointityöhön. Kiitos Markku ja kiitos MARK, lisää tällaista! :)”

”Aivan nappi, tästä saatiin virtaa pitkäksi aikaa.”

”Ihan tajuttoman hyvä, inspiroiva ja ajatuksia herättävä kokonaisuus. Hyvin toteutettu ja rakennettu tunnin mittaiseksi! Tulisin uudestaankin. <3”

Asiantuntija
Markku Rönkkö, kirjailija, copywriter, ohjaaja

Markku on julkaissut romaaneja, novelleja ja esseitä ja kirjoittanut teatterille ja televisioon. Copywriterina ja luovana johtajana hänet on palkittu maailman tärkeimmissä mainosalan kilpailuissa mukaan lukien Cannes, Clio, One Show, New York, London, Epica ja Eurobest. Kansallisia ja kansainvälisiä huomionosoituksia hänellä on yli 400. Elämä on.

Kesto
1:25:52

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (72%)
  • Hyvä (19%)
  • Ok (7%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (2%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa