Mikä tekee mainoksesta ikimuistoisen?
Mainonta on kuin peili, joka heijastaa elämäntapojen, kulttuurin, arvojen, unelmien ja roolimallien evoluutiota.
Mainostoimisto Folk Finlandin luova johtaja Tommi Laiho ja toimitusjohtaja Pia Dahlman syventyvät hyvän mainosfilmin anatomiaan analysoimalla esivalittuja klippejä eri vuosikymmeniltä. Mitä voimme oppia näistä ikimuistoisista mainoksista?
Palaute webinaarista
”Webinaari oli enemmän viihteellinen kuin hyödyllinen, mutta täytti kyllä erinomaisen hyvin odotukseni juuri siksi.”
”Loistavat kommentaattorit Tommi ja Pia! Kirjoitin heidän spiikeistään myös joitakin pointteja ylös. Myös Sanna oli erinomainen moderaattori ja juontaja. Kiitos!”
Asiantuntijat
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen.
Pia Dahlman, CEO, Folk
Pia on entinen jalkapalloilija, joka uskoo vahvoihin, yhdessä viihtyviin joukkueisiin. Sellaisiin kuin Folk, jossa luovuus, välittäminen ja huono huumori ovat läsnä päivittäin. Kuten myös epäonnistumisiin ja uteliaisuuteen, sillä ilman niitä ei voi saavuttaa mitään oikeasti hienoa. Jopa hieman ylimitoitettu kilpailuhenkisyys on saattanut johtaa myös siihen, että hän on ollut mukana lukuisissa alan palkintoja voittaneissa tiimeissä.
Kesto
1:06:03
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.