Mitä markkinoijan pitää ymmärtää suomalaisten arvomaailmasta ja sen muutoksista?
Väitetään, että arvot ja arvojen merkitys ovat laskussa. Onko todella näin? Miltä näyttää Suomessa nuorten aikuisten ikäryhmissä paljon puhuttu sukupuolten välinen arvokuilu?
Tässä webinaarissa franklyn Kirsi Kalpio johdattaa kuulijat suomalaisten kuluttajien arvomaailmaan ja sen muutoksiin, keskittyen etenkin huomisen asiakkaan näkökulmaan tarkastelemalla syvemmin monia brändejä kiinnostavaa 18-30-vuotiaiden kuluttajien ryhmää.
Näkymä kuluttajakäyttäytymiseen pohjautuu franklyn the Next New -tutkimussarjaan, joka mittaa kuluttajien arvomaailmaa, tunnetilaa ja toimintaa ajankohtaisten ilmiöiden myllerryksessä. Mikko Hovi nostaa tulosten pohjalta keskeiset johtopäätökset brändeille ja markkinoijille huomisen asiakkaan puolelleen voittamiseen.
Palaute webinaarista
”Hyvät puhujat; heidän välisensä vuoropuhelu teki esityksestä rennomman, mutta silti asiapitoisen.”
”Mielenkiintoista infoa markkinoinnin ja brändien ammattilaisille, hyviä nuo nostot eroista aiempaan ja ikä-sukupuoli-akselilla.”
Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director
Mikko Hovi, Strategy Director
frankly, hasan-ryhmä
Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja. Mikon erikoisosaamista on luoda brändejä ja strategioita, jotka ohjaavat valintoja sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Kesto
1:15:24
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.