Miksi ja miten hinnoittelu uudistetaan?
Case Pidä Saaristo Siistinä ry
Webinaarissa käymme läpi:
- Mitä on asiakaslähtöinen hinnoittelu?
- Pidä Saaristo Siistinä ry:n hintatutkimuksen tulokset
- Miksi hinnoittelu juuri nyt ajankohtaista?
Kuulemme Pidä Saaristo Siistinä ry:n edustajilta, miten he ovat hyödyntäneet hintatutkimuksen tuloksia käytännössä.
Palaute webinaarista
”Aihe oli hyvä ja harvoin pääsee kuulemaan yleishyödyllisen toimijan hinnoittelu-caseja. Kiitos.”
”Mahtavaa asiantuntemusta ja mainio case.”
Asiantuntijat
Outi Somervuori, Partner & Head of Research, Cambri, MARK hinnoitteluryhmän jäsen
Outilla on pitkä kokemus tutkijana liittyen tuote- ja palvelu- ja markkinointiviestinnän ideoiden ja konseptien kiteyttämiseen ja testaukseen. Koulutukseltaan Outi on kauppatieteiden tohtori (Aalto & Standford).
Pidä Saaristo Siistinä ry
Veera Säilä, viestintäpäällikkö
Linda Fagerström, jäsenvastaava
Kesto
1:01:32
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.