Tässä webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin

  • Miten brändi rakentuu digissä?
  • Mikä kaikki vaikuttaa brändikokemukseen?
  • Missä digikanavissa pitäisi olla ja miksi?
  • Digistrategia pähkinänkuoressa: tavoitteet, mittarit, brändiääni, kohtaamispisteet, toimenpiteet, resurssit.

Webinaarin tarkoituksena on antaa yleiskuva tämän päivän digistä ja somesta brändirakennuksen apuvälineenä.

Asiantuntija
Marika Siniaalto, toimitusjohtaja, Grapevine

Kesto
50:04

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.