Tässä webinaarissa käydään läpi Googlen trendejä ensin yleisemmällä tasolla, jonka jälkeen tarkemmin markkinoinnin ja mainonnan näkökulmasta. Mukana Case Arlan juustot: Miten rakennettiin puhuttelevaa sisältöä oikealle kohderyhmälle.
Sisältö
- Mitä me markkinoinnin asiantuntijat voimme ymmärtää Googlen trendien avulla?
- Googlen trendit Suomessa
- Miten markkinoija voi käyttää Google-haun trendejä hyväkseen?
- Työkalut trendien löytämiseen
- Hakukonemarkkinoinnin modernit teknologiat ja ominaisuudet
Asiantuntija
Iiro Turkki, Specialist, Paid Search, S360 Digital
Kesto
59:05
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.