Tässä webinaarissa käymme läpi hakusanamainonnan näkökulmasta, mitä oikeasti tarkoittaa, kun mietitään asiakkaan polkua ensi kohtaamisesta ostoon. Kuinka luodaan yhtenäinen tarina ja kokemus, joka menee läpi asiakaspolun?
Pähkinänkuoressa:
– Intent (mitä halutaan löytää, tarve)
– Interest (mikä mainoksista kohtaa intentio, mitä klikataan ja miksi)
– Initiative (toiminta sivulla, jonne asiakas on ohjattu)
Asiantuntija
Timo Jakola, Digital Marketing Mastermind, Call To Action Oy
Kesto
1:05:17
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.