Kuinka tavoitat asiakkaasi oikeaan aikaan Googlen kanavissa?
Koosta ja markkinointibudjetista riippumatta suurin osa suomalaisista yrityksistä ei hyödynnä Googlen potentiaalia kohdeyleisönsä käyttäytymiseen perustuen. Sen sijaan, että markkinoija reagoi markkinoiden muutoksiin tai sesonkeihin, niihin tulee valmistautua proaktiivisesti. Miten se onnistuu käytännössä?
Palaute webinaarista
”Tosi hyvä esiintyjä. Esimerkit selventivät paljon asian ymmärrystä. Alun harjoitus mukavasti aktivoi osallistujat.”
Asiantuntija
Iiro Turkki, Senior Specialist, Paid Search, s360
Iiro Turkki työskentelee Senior-spesialistina yhdessä Pohjoismaiden johtavassa performance-markkinointitoimistossa, jossa hän manageroi Suomen merkittävimpiä Google Ads-mainostilejä ja maksetun mainonnan spendejä. Työssään hän hyödyntää Google-markkinoinnin parhaiden käytäntöjen lisäksi mm. koneoppimista, automaatiota ja pitkälle suunniteltuja KPI-mittareita, jotta asiakkaiden mainoskampanjoista saadaan mahdollisimman tehokkaita ja tuottavia.
Kesto
53:57
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.