Käytännön vinkit onnistuneisiin AdWords-kampanjoihin
Google-kampanjointi on helppo aloittaa, mutta yhtä helppo on hukata rahat vääriin toimenpiteisiin. Jotta saat toivottuja tuloksia, on kampanjan rakentaminen aloitettava seurannasta ja vasta sen jälkeen aletaan itse kampanjan rakentaminen ja siitä edelleen optimointi.
Tässä webinaarissa käymme läpi, mihin eri kampanjatyypit sopivat ja miten käytät työkaluja oikein. Jos maksat Googlelle euronkin mainosrahaa, hyödyt tästä!
Palaute webinaarista
”Ensimmäinen kerta, kun osallistuin webinaariinne ja todella positiivinen yllätys! Miten oikeasti sai hyötyä tunnin aikana paljon. Kiitos!”
”Todella onnistunut ja ajankohtainen webinaari! Toni esitti asiat asiantuntevasti ja selkeästi. Suurkiitos!”
”Toni oli esiintyjänä ihan huippuhyvä ja todella kova asiantuntemus esityksen takana. Kiitos!”
Asiantuntija
Toni Voutilainen, Head of Paid Search, Tulos
Toni on harjoitellut Google-mainontaa yli sadalla miljoonalla eurolla. Hän on mainonnan testaamisen pioneeri ja yksi Suomen parhaista Google-tekijöistä. Tonilla on vuosien kokemus digitaalisesta markkinoinnista, ja hän on ollut mukana kasvattamassa yrityksistä menestystarinoita niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin.
Kesto
1:05:46
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.