Google Analytics 4 yhdistää sivustojen ja sovellusten analytiikan saumattomaksi kokonaisuudeksi

Uusi Google Analytics tarjoaa aiempaa kattavamman kuvan siihen, kuinka liiketoimintasi verkossa kohdataan. Mitä nopeammin otat Google Analytics 4:n käyttöön, sitä yhtenäisempää ja käyttökelpoisempaa dataa keräät!

Käymme läpi:

  • Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
  • Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
  • Miten GA4 eroaa aikaisemmasta Google Analyticsista?
  • Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Google Analytics 4 -raportit markkinoijalle

Palaute webinaarista
”Todella mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, helpottaa todella paljon uuden GA4:sen käyttöönotossa. Ilo huomata, että vaikka lähes kaikki muuttuu niin tuttuja toimintoja GA:ssa on ja niitä voi rakentaa myös. Kiitos!”

”Kiitos webinaarista. Olen opettelemassa GA:n käyttöä ja hyödyntämistä. Sain webinaarista tärkeitä asioita tietooni. :)”

”Informatiivinen ja selkeä esitys. Sopivan mittainen paketti täynnä mielenkiintoista asiaa.”

Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru

Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.

Kesto
1:16:04

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (42%)
  • Hyvä (58%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa