Sosiaalisen median kanavista suosituimmat ovat nykyisin Instagram ja Facebook
Mikä on Facebook- ja Instagram-mainonnassa nyt ajankohtaista ja millaiset uudistukset tulisi huomioida? Entä oletko törmännyt näihin tuttuihin haasteisiin: Business Managerin sekavuuteen tai poliittiseksi luokiteltavan yhteiskunnallisen mainonnan, esim. vastuullisuusviestinnän mainonnan haasteisiin?
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Facebook- ja Instagram-mainonta
Palaute webinaarista
”Somea pitkään tehneenä, opin tästä jälleen uutta. Minna oli huippuosaava asiantuntija, jota oli ilo kuunnella.”
”Oikein hyvä ja selkeä, herätti ajatuksia käytännön toimenpiteisiin.”
”Erittäin hyvä sisältö, josta jäi paljon vinkkejä omaan työhön. Kiitos Minna!”
Asiantuntija
Minna Valtari, Director, Partner, Chairman of the Board, LM Someco
Minna on erikoistunut sosiaalisen median strategiseen suunnitteluun ja kehityksen seurantaan. Hän on sparrannut yrityksiä ja organisaatioita sosiaalisen median käytössä jo yli kymmenen vuoden ajan.
Kesto
1:17:17
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto