Mitä on ennakoiva markkinointi ja kuinka siihen päästään?

Tuntuuko sinusta, että muut ovat paljon pidemmällä markkinoinnin digitalisoinnissa ja datan käytössä? Ei hätää, tässä webinaarissa saat rautaista näkemystä B2B-markkinoinnin priorisointiin, prosesseihin ja tulevaisuuteen.

Palaute webinaarista
”Erittäin hyvä herättely ja tilannekatsaus. Kiitos!”

Asiantuntija
Riina Jokinen, perustaja & toimitusjohtaja, Suhdetoimisto Kram Oy

Riinan työelämäntehtävä on markkinoinnin – ja erityisesti siinä työskentelevien osaajien – arvon kasvattaminen ja sillan rakentaminen liiketoimintaan. Hänellä on pitkä kokemus myynnistä, sekä teknologian ja työtapojen kehittämisestä. Tuo tausta on johdattanut hänet tutkimaan, kuinka insinöörien ajattelusta voisi olla apua markkinoinnin ajoittaisessa luovassa kaaoksessa.

Kesto
1:13:57

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa