Miten ymmärrämme asiakkaiden tunteita, käyttäytymistä ja sitoutumista?
Datan ja empatia-analytiikan avulla voidaan ymmärtää asiakkaiden kokemia merkityksiä ja tunteita sekä ennakoida käyttäytymistä, sitoutumista ja osallisuutta. Onko brändisi rakkauden arvoinen?
Palaute webinaarista
”Paras tähänastisista mielestäni, Timo jotenkin vaan veti mukaansa!”
Asiantuntija
Timo Järvinen, toimitusjohtaja & perustaja, NayaDaya
Timon tavoitteena on yhdessä tiiminsä kanssa vahvistaa brändejä, yhteisöjä ja yhteiskuntaa empatian avulla. Timo on yrittäjä ja kirjailija, jolla on 25 vuoden kokemus viestinnästä.
NayaDaya on suomalainen empatia-analytiikkayhtiö, joka tutkii tunteita, käyttäytymistä ja osallisuutta ilmiöiden ja brändien yhteydessä. NayaDayan metodi perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja algoritmiin.
Kesto
58:43
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.