Datan hyödyntämisen ei tarvitse olla tähtitiedettä
Tässä webinaarissa keskitymme käytännönläheisesti verkkosivustoihin ja verkkosivustodataan. Kuulet, miten voit analysoida dataa eri menetelmillä ja miten voit yhdistää erilaisia metodeja ja työkaluja esimerkiksi ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden ja erilaisten kävijäsegmenttien tarpeiden ymmärtämiseksi.
Työkaluista tutuiksi tulevat Google Analyticsia täydentävinä kysely-, click map- ja palautetyökalujen mahdollisuudet.
Palaute webinaarista
”Todella konkreettista sisältöä kysymyslistauksineen ja sain myös työkaluvinkkejä.”
Asiantuntija
Sanna Åman, Senior Web Analyst, Competence Lead, Quru
Sanna toimii Qurussa konsulttina ja vastaa myös kompetenssikehityksestä. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus digiliiketoiminnan ja -markkinoinnin kehittämisestä datan ja web-analytiikan avulla eri toimialoilla. Käyttäjäkokemuksen parantaminen ja loppuasiakkaan ymmärtäminen ovat hänelle erityisen lähellä sydäntä olevia aiheita.
Kesto
1:09:45
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.