Asiakaskeskeisyys nostaa markkinoinnin maailmankartalle
Pureudumme organisaatioiden asiakaskeskeisyyden maturiteettiin – työkaluun, joka kuvaa muutosmatkaa sekä valaisee myös, miten markkinointi voi saada ihmiset toimimaan uudella tavalla. Pääsemme tutustumaan myös tuoreisiin tutkimustuloksiin suomalaisten yritysten asiakaskeskeisyyden tilasta, tyypillisistä kompastuskivistä sekä näkökulmista niiden ylittämiseksi.
Webinaari antaa työkaluja johtajalle muutoksen läpivientiin sekä eväitä asiantuntijoille vaikuttaa oman organisaation asiakaskeskeisyyden toteutumiseen.
Palaute webinaarista
”Täydet pisteet: suosittelen! Todella laaja ja ajankohtainen selvitys.”
”Erittäin selkeä ja hyvä muistutus asiakaskeskeisyyden tärkeydestä, nappi suoritus!”
Asiantuntija
Roope Ruotsalainen, toimitusjohtaja, Frankly Partners
Kesto
1:03:13
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.