Miksi SEO & SEA ovat yhä tärkeämpiä asiakkaan tavoittamiseksi?
Kansainvälisten toimijoiden mediabudjettien kanssa voi olla vaikea kilpailla, mutta jos verkkokaupan tuotevalikoimalle on hakukysyntää, tarjoaa SEO-työskentely mahdollisuuden päästä esille myös silloin, kun mediabudjetti on pieni.
Tässä webinaarissa käsitellään hakukoneoptimoinnin ja hakusanamainonnan roolia verkkokaupan digimarkkinoinnissa sekä puhutaan keinoista, joilla suomalainen toimija voi erottua – kunhan kaupan ja tuotteiden löydettävyyden pohjatyöt on tehty kunnolla.
Osallistujapalautetta
”Tärkeä aihe ja erittäin hyvä esiintyjät = erinomainen webinaari”
”Todella hyvä setti. Puhujat avasivat aiheita selkeästi ja rennosti keskustellen. Sopi varmasti ensikertalaisille, mutta loi myös arvoa aiheesta jo hieman tietäville.”
Asiantuntijat
Mikael Marila, Senior Consultant, SEO
Samuli Leinonen, Managing Consultant, mainonta
Hopkins
Mikaelin laaja-alainen kokemus digimarkkinoinnista ulottuu yli kymmenen vuoden ajalle. Hän on toteuttanut hakukoneoptimointia ja konversio-optimointia Suomessa ja kansainvälisesti, työskennellen niin kasvuyritysten kuin pörssiyhtiöiden parissa. Hopkinsilla Mikael työskentelee sekä verkkokaupan että B2B-asiakkaiden parissa, tukien asiakkaiden liiketoiminnan kehittämistä hakukonelöydettävyyden keinoin.
Samuli on suunnitellut ja toteuttanut monikanavaista mainontaa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien. Verkkoliiketoiminnan kaupallisesta kehityksestä hänellä on yli 17 vuoden menestyksekäs työkokemus useilta eri toimialoilta, useista eri maista. Samulin leipälajina on Google Ads, missä hän on yksi pohjoismaiden kokeneimmista tekijöistä ja toteuttaa myös tämän aihepiirin koulutuksia lukuisille organisaatioille.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:16:11
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Jatka aiheessa koulutustallenteella: SEO & SEA markkinoijalle