Tarjolla vaikuttavimman vastuullisuusviestijän paikka!
Yritykselle olisi tarjolla paikka positiivisen muutoksen ajurina yhteiskunnassa, mutta kunnianhimon ja rohkeuden puute seisoo esteenä. Jotta brändi nousisi vaikuttavaksi muutoksentekijäksi, on otettava harppaus luovuudessa ja rohkeudessa ottaa kantaa. Lisäksi on uudistettava markkinoinnin toimintatapoja ja yrityksen rakenteita. Miten se tehdään käytännössä?
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Onnistuneen vastuullisuusviestinnän kaava
Palaute webinaarista
”Super hyvä ja mielenkiintoinen webinaari. Ihanaa, että oli niin täynnä konkretiaa ja esimerkkejä, tällaistä lisää!”
”Erittäin selkeästi rakennettu kokonaisuus ja informatiivinen paketti. Tuotiin esiin tosiasia että vastuullisuus on erittäin moninainen sana ja kokonaisuus – hienoa että uskalletaan myöntää ja markkinoida keskeneräisyyttä.”
Asiantuntijat
Steve Brown & Anu Ubaud, perustajaosakkaat, United Imaginations
Titta Jaakkola, viestintä- ja sisältöjohtaja, Hartwall
United Imaginations on yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen keskittyvä brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta kasvun ajurin.
Steve Brown on toiminut luovana johtajana Suomessa, Amsterdamissa ja Brysselissä, kehittäen brändejä yhteiskunnallisen vaikutuksen kautta. Anu Ubaud on viestinnän ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden asiantuntija, joka on tehnyt töitä viestinnän ja journalismin saralla ja johtotehtävissä parinkymmenen vuoden ajan.
Kesto
1:21:18
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto