Näin asetat markkinoinnin strategiset ja operatiiviset mittarit oikein

Markkinoinnin mittaaminen on tänä päivänä varsinainen taitolaji. Tarjolla olevan datan määrä vie helposti huomion pois olennaisista mittareista, ja organisaatiossa jäädään kiinni lukuihin, jotka eivät merkitse isossa kuvassa yhtään mitään.

Tässä webinaarissa käydään läpi markkinoinnin mittaamisen haasteita ja puhutaan siitä, miten mittarit ja KPI:t asetetaan oikein, jotta ne palvelevat tarkoitustaan.

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Mittaa oikein – tavoitteista tuloksiin

Palaute webinaarista
”Todella hyvää tietoa markkinoinnin mittaamisesta ja mittarien asettamisesta selkeästi kerrottuna ja konkreettisten esimerkkien kera. Markkinoijana pystyin niin samaistumaan moneen kohtaan, asiaan mitä Laura esityksessään kertoi mm. kaiken mahdollisen mittaamisesta, lyhyen aikavälin tulosten odotuksesta ts. jos niitä ei olekaan saatavissa.”

”Oli ehdottomasti paras webinaareistanne, johon olen osallistunut. Ei vain vastannut odotuksia, vaan myös ylitti ne. Markkinoinnin tekijät kaipaa tällaista vahvistusta tekemiselleen, koska usein yrityksissä kyseenalaistetaan toimenpiteet taantumien aikana, erityisesti brändimainonnan tarpeellisuus.”

Asiantuntija
Laura Myllykoski, B2B-markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle

Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.

Kesto
1:20:15

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (63%)
  • Hyvä (27%)
  • Ok (10%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa