Kuinka muutat markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen kulusta sijoitukseksi?
Kilpailu asiakkaiden huomiosta ja uskollisuudesta kiristyy jatkuvasti mm. digitalisaation ja tekoälyn luomien uusien innovaatioiden vuoksi. Yritysten on yhä kalliimpaa ja haastavampaa pitää nykyiset asiakkaat ja houkutella uusia. Tässä ympäristössä asiakasuskollisuuden rakentaminen asiakaskokemusta parantamalla ei ole vain tärkeää – se on elintärkeää.
Webinaarissa käydään läpi, miten asiakashankinnan kustannukset ja asiakkaan elinkaaren arvo voidaan optimoida kestävän kilpailuedun ja kasvun saavuttamiseksi. Opit, miten markkinointi ja asiakaskokemuksen kehittäminen auttavat yritystä kasvamaan.
Palaute webinaarista
”Kiitos täynnä konkretiaa olevasta webinaarista! Koin oppivani aidosti jotain uutta konkreettisten esimerkkien tukemana. Loistava!”
”Erittäin hyödyllistä ja konkreettista työkalustoa laskennan muodossa! Kovaa ydintä markkinoinnin rooliin liiketoiminnassa.”
Asiantuntijat
Tarja Lähdemäki, asiakkaan puolestapuhuja, Value Insights Oy
Niklas Viileinen, toimitusjohtaja, Valoa Digital Oy
Tarjalla on yli 30 vuoden kokemus B2B-markkinoinnista, -myynnistä ja -asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä asiakkaan saappaissa että palveluntarjoajana. Tällä hetkellä Tarja toimii yrittäjänä ja hänen tavoitteenaan on nostaa asiakkaiden asiakkuudestaan kokema arvo eli asiakasarvo omien asiakkaidensa strategisen ja operatiivisen kehittymisen ja kasvun johtotähdeksi. Tarja on toteuttanut uransa aikana yli 1500 asiakaskuuntelua ja tekee niitä edelleen viikoittain.
Niklaksella on pitkä kokemus tiedolla johtamisesta, markkinoinnista ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Hänellä on vahva tausta asiakaskeskeisen markkinoinnin ja B2B-liiketoiminnan kehittämisessä, ja hänen erityisosaamisensa on yhdistää data ja liiketoiminnan tavoitteet konkreettisiksi ja mitattaviksi tuloksiksi. Niklas pyrkii tekemään tiedolla johtamisesta yritysten arkea tavalla, joka ei ainoastaan auta johtamaan tavoitteita, vaan auttaa myös saavuttamaan ne.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:20:54
Lataa myös Tarjan ja Niklaksen tekemä yhteenveto webinaarista.