Iskulause antaa brändillesi merkityksen. Kun haluat rakentaa brändiä tehokkaasti ja pitkäjänteisesti, iskulause on paitsi kullan arvoinen myös välttämätön. Pidä siis iskulauseestasi kiinni ja rekisteröi se. Olemme rekisteröineet iskulauseita vuodesta 1959 asti.

Iskulauseet ovat osa brändien identiteettejä. Hyvä iskulause vahvistaa brändien persoonallisuuksia ja antaa niille näin voimaa erottua paremmin kilpailijoistaan. Siksi olemme hyvien iskulauseiden puolesta.

Iskulause on parhaimmillaan brändin tukijalka, joka tukee brändin markkinointiviestintää muistettavalla tavalla vuodesta – tai jopa vuosikymmenestä – toiseen.

Iskulausehakemusten käsittelystä vastaa Iskulausetoimikunta, jonka kokemus mainonnasta on vankka ja monipuolinen. Markkinointiliiton hallitus valitsee toimikunnan kolmen vuoden toimikaudeksi.

Iskulausetoimikunnan puheenjohtajana toimii kuluttajaoikeuden asiantuntija Tuula Sario, varapuheenjohtajana brändijohtaja Jussi Hirvelä ja jäseninä toimitusjohtaja Vesa Huhtanen, luova johtaja Anssi Järvinen, päätoimittaja Taina Parviainen ja brändistrategisti sekä markkinointiviestinnän lehtori Jenni Brisk. Toimikunnan sihteerinä on MARKin markkinointi- ja myyntiassistentti Krista Kesäharju. Iskulausetoimikunnan kokouksia pidetään säännöllisesti.

 

TUTUSTU JO REKISTERÖITYIHIN ISKULAUSEISIIN

 

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (0%)
  • Hyvä (0%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa