Google Analytics 4 yhdistää sivustojen ja sovellusten analytiikan saumattomaksi kokonaisuudeksi
Uusi Google Analytics tarjoaa aiempaa kattavamman kuvan siihen, kuinka liiketoimintasi verkossa kohdataan. Mitä nopeammin otat Google Analytics 4:n käyttöön, sitä yhtenäisempää ja käyttökelpoisempaa dataa keräät!
Käymme läpi:
- Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
- Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
- Miten GA4 eroaa aikaisemmasta Google Analyticsista?
- Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Google Analytics 4 -raportit markkinoijalle
Palaute webinaarista
”Todella mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe, helpottaa todella paljon uuden GA4:sen käyttöönotossa. Ilo huomata, että vaikka lähes kaikki muuttuu niin tuttuja toimintoja GA:ssa on ja niitä voi rakentaa myös. Kiitos!”
”Kiitos webinaarista. Olen opettelemassa GA:n käyttöä ja hyödyntämistä. Sain webinaarista tärkeitä asioita tietooni. :)”
”Informatiivinen ja selkeä esitys. Sopivan mittainen paketti täynnä mielenkiintoista asiaa.”
Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru
Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.
Kesto
1:16:04
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto