Sitä saat, mitä mittaat
Järkevästi käytettynä Google Analytics on tehokas työkalu mittaamiseen. Mutta, minkälaisia asioita voi ja kannattaa mitata? Kuinka paljon nämä toimenpiteet vaativat työtä? Ja kenen toimesta? Lisäksi pohdimme, kannattaako käyttää Universal Analyticsia vai Google Analytics 4:ää?
Palaute webinaarista
”Oli huippu webinaari! Sain eväitä omaan työhöni.”
Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab
Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli titteliltään kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist”. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän välimaastoon osuva aihe on Google Analytics, josta Tomilla on pitkä kokemus sekä asiakkaiden kanssa että kouluttajana.
Kesto
1:02:43
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto