Luvut onnistuneesti kanavasta kulmahuoneeseen ja kasvuun

Miten yritykset tekevät liiketoimintaa palvelevaa digitaalisen markkinoinnin mittausta onnistuneesti? Entä kuinka se tuodaan osaksi organisaation kulttuuria ja arkea?

Näihin kysymyksiin vastaamme konkreettisten esimerkkien kautta. Lisäksi tarkastelemme, mikä on markkinoijan rooli, millaisia vaatimuksia siihen liitetään sekä mihin kaikki voi kaatua.

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Taktisen markkinoinnin mittaamisen kulmakivet

Asiantuntija
Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad

Juha toimii tiiminsä kanssa eurooppalaisten kasvu- ja suuryritysten digitaalisen & kaupallisen kehityksen kumppanina. Ennen siirtymistään palveluntarjoajan puolelle, hän teki uraa Pohjois-Amerikan markkinoilla toimivissa kasvuyrityksissä aina pk-yrityksistä Fortune 500 -brändeihin.

Kesto
32:27

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (4%)
  • Hyvä (23%)
  • Ok (58%)
  • Menettelee (12%)
  • Huono (4%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa