Viisi ajatteluprosessia, jotka kannattaa käydä läpi ennen brändiuudistuksen käynnistämistä
Brändin systemaattinen rakentaminen luo organisaatiolle erottuvuutta ja haluttavuutta. Toisinaan organisaation päätöksentekijöille on selvää mitä sen suhteen kannattaa tehdä, ja toisinaan ei.
Webinaarissa käydään läpi konkreettisella tavalla viisi osallistavaa työkalua, joiden jälkeen tiedät, onko nyt hyvin, tarvitaanko pieni tuunaus – vai kokonainen brändiuudistus.
Palaute webinaarista
”Aivan loistava esitys, sopivassa suhteessa vinkkejä ja esimerkkejä. Timo oli innostava puhuja, häntä olisi voinut kuunnella pidempäänkin. Olen osallistunut paljon eri webinaareihin nyt syksyn aikana ja tämä meni kyllä kärkipaikoille.”
”Kymppi plussa ja papukaijanmerkki. Aihe osui ja upposi. Oli juuri sitä mitä tarvitsin ja pääsin hyödyntämään oppeja heti webinaarin jälkeen. Esiintyjällä oli superhyvä läsnäolo ja hän vei sopivalla tahdilla asioita eteenpäin. Olisin voinut jatkaa koko päivän. Todellakin kaiken ajan arvoista!”
Asiantuntija
Timo Berry, toimitusjohtaja & luova johtaja, Berry Creative
Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?
Berry Creative on luova toimisto, jonka töitä on palkittu kansallisilla ja kansainvälisillä areenoilla. Se on voittanut mm. Suomen parhaan brändi- ja designtoimiston kilpailun kolmesti.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:20:40
TULOSSA!
MARK koulutus: Näin teet strategiaa tukevan brändiuudistuksen
ti 19.11. klo 13.00 – 16.00