Ilman brändistrategiaa markkinointi on hakuammuntaa
Liian usein törmää siihen, että brändin tekeminen on poukkoilevaa. Miten varmistaa, että brändin punainen lanka olisi selkeä brändi-identiteetistä markkinointiin ja viestintään asti?
Mainostoimistoissa pitkän uran tehnyt Tommi Kortesniemi ja toimistosta asiakkaan puolelle siirtynyt Pauli Waroma käyvät yhdessä läpi, mikä on brändistrategia ja miksi sellainen kannattaa tehdä.
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Näin teet voittavan brändistrategian
Palaute webinaarista
”Mielettömän hieno ja ajatuksia herättävä webinaari, puhujat huippuja, sisältö myös. Pani ajattelemaan omaa työtäni ja sen merkityksellisyyttä.”
”Loistavat selkeät esiintyjät, jotka toivat käytännön esimerkkien kautta asiat lähelle ja ymmärrettäviksi. Huikeaa kiteyttämistä – vaikeista asioista tuli yksinkertaisia ja järkeenkäypiä.”
”Loistava sisältö ja esitys. Erityisesti vaikutuksen tekivät hyvät ja todella relevantit vastaukset kysymyksiin, niissä näkyi, että kysymys todella kuunneltiin ja sisäistettiin. Well done!”
Asiantuntijat
Pauli Waroma, markkinointijohtaja, Lääkärikeskus Aava
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa
Pauli on myynnin, markkinoinnin ja muutosjohtamisen ammattilainen. 13 vuotta markkinointitoimisto Sherpan perustajaosakkaana ja kuusi vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä ovat opettaneet mikä liikuttaa ihmisiä ja mikä ei. Mitä muutos tarvitsee, mikä markkinointi on tehokasta ja miten brändiä rakennetaan.
Tommi on yksi Sherpan perustajista, yrityksen osakas ja luova johtaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus brändien kehittämisestä, Suomen suurimmista B2C ja B2B kulutajabrändeistä, start-uppeihin ja järjestöihin. Lisäksi Tommilla on monipuolinen kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä.
Kesto
1:20:26
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto