Työntekijöiden ja johdon ääni on entistä keskeisempi osa brändin markkinointia

Ajatusjohtajuus on yksi vuoden 2024 trendeistä sosiaalisen median markkinoinnissa. Siinä, missä yritysbrändit ovat tottuneet rakentamaan brändiä yrityksen identiteetillä, ja työntekijät ovat tehneet social sellingiä tai henkilöbrändäystä usein markkinoinnista irrallaan, uusi strategia auttaa yhdistämään kaksi toimintoa yhteiseksi markkinoinnin funktioksi.

Webinaarissa kuulet LinkedInin uusimmista työkaluista ajatusjohtajuuden tukemiseksi ja periaatteista uusimpien algoritmipäivitysten taustalla.

Osallistujapalautetta
”Hyvä ja tuhti sisältö, herätti kiinnostuksen tämän teeman koulutukseen. :)”
”Selkeä puhuja, hyvä kokonaisuus. Konkreettisia neuvoja. Kiitos”

Asiantuntija
Miikka-Markus Leskinen, YTM, Senior Digital Marketing Specialist, Fonecta

Miikka-Markus on ensimmäisenä suomalaisena vastaanottanut LinkedIn™ Certified Marketing Expert sertifikaatin LinkedInin toimistolla Lontoossa ja on yksi LinkedIn Marketing Labs -sertifikaattialustalla esitellyistä markkinoinnin asiantuntijoista. Miikka-Markuksen erikoisosaamisalue on maksettu LinkedIn-mainonta ja kansainvälinen B2B-markkinointi suomalaisille vientiyrityksille.

Kesto
1:24:20

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Jatka aiheessa koulutustallenteella: LinkedInin työkalut ajatusjohtajuuteen

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (57%)
  • Hyvä (39%)
  • Ok (2%)
  • Menettelee (2%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa