Miten Account Based Marketing lyhentää myyntisykliä ja sitouttaa asiakkaat yritykseesi?
Markkinointi muuttuu yhä enemmän kysynnän luomisesta kohti asiakkuusmarkkinointia, jossa keskitytään ideaaliasiakkaiden tunnistamiseen. Tämä kehitys yhdistää markkinoinnin ja myynnin organisaatiot yhden strategian alle.
Tässä webinaarissa kuullaan konkreettisin esimerkein, miten pääsee alkuun oman ideaaliasiakasprofiilisi tunnistamisessa ja miten saa kehitettyä personoidumpaa viestintää tärkeimmille asiakkaille ja prospekteille. Opit myös tunnistamaan oman asiakasdatasi potentiaalin.
Asiantuntija
Timo Suomalainen, myyntipäällikkö, B2B Martech-ratkaisut, Dun & Bradstreet Finland Oy
Timo Suomalainen on Dun & Bradstreetin Martech- ja Master Data-ratkaisujen asiantuntija Suomessa. Hänellä on kattava kokemus digimarkkinoinnin asiantuntijatehtävistä mm. Googlelta ja Huaweilta.
Dun & Bradstreetilla Timo auttaa yrityksiä hyödyntämään yritysdataa ja markkinointiteknologioita markkinoinnin ja myynnin prosessien automaatiossa, tehokkuuden lisäämisessä ja markkinaymmärryksen kasvattamisessa.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:18:11