MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
Case Kämp Collection – Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen
Kämp Collection Hotels on valikoima luksus- ja lifestylehotelleja, joita yhdistää odotus korkeasta ja ainutlaatuisesta asiakaskokemuksesta.
Esityksen tavoitteena on kuvata:
• yhtiön tapa ja keinot johtaa asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen
• mitä tarkoittaa brändillä johtaminen mission ja arvojen mukaisesti, merkityksellinen henkilöstökokemus keskiössä
Asiantuntija:
Krista Syväkari, Liiketoimintajohtaja, Kämp Collection Hotels Oy
Kesto:
29:23
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.